Service

U mag van ons verwachten dat wij er alles aan doen om de door u bestelde artikelen goed en onbeschadigd aan u te leveren, maar soms kan er tijdens opslag, transport of gebruik een probleem optreden. Bij ons geen moeilijke formulieren invullen maar gewoon telefonisch of per e mail melden. Dit kan van dinsdag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 11.00 uur via telefoonnummer 0181-331288 of via e mail naar service@moermanmeubel.nl. Waar bijna alle fabrikanten vragen om foto's van de mankementen, gaat onze voorkeur uit naar een e-mail met daarbij 1 of 2 foto's waaraan voor ons is vast te stellen wat de klacht is en welke oplossing we kunnen aandragen. Soms kan de serviceafdeling gelijk een oplossing aandragen, maar meestal zal er informatie ingewonnen moeten worden bij de fabriek of importeur. Hierdoor kan het enkele werkdagen in beslag nemen voordat wij contact met u opnemen.

Op al onze producten zit 2 jaar CBW garantie

U kunt problemen melden via onze service afdeling (zie hoofdstuk service). Garantie vervalt indien men de producten verkeerd gebruikt, verkeerd monteert en als men de producten niet op de juiste manier heeft onderhouden. Op afgeprijsde showroomartikelen geldt een beperkte garantie. Bekijk hier de CBW voorwaarden.

  • 1e jaar volledige garantie
  • 2e jaar volledige garantie
  • 3e jaar voorrijkosten € 40,-
  • 4e jaar voorrijkosten € 60,-

CBW staat ook voor een veilige aanbetaling